content top

Moderno in kakovostno pisarniško pohištvo

Pisarna ni zgolj prostor za vaše uslužbence. Je tudi prostor, ki predstavlja vas kot delodajalca navzven. Vašim strankam in poslovnim partnerjem daje vedeti, kakšne prioritete imate kot podjetje. Predstavlja tudi zadovoljstvo vaših zaposlenih. Zadovoljni zaposleni so produktivni zaposleni. Slednji potrebujejo udobno, kvalitetno in estetsko pohištvo.

Združite eleganco z dolgo življenjsko dobo

Za začetek je vsako pohištvo pametno iskati pri pravem ponudniku. Če iščete na spletu vtipkajte kar oprema poslovni prostor. Pred nakupom bodite pozorni, da le ta združuje eleganco, praktičnost, vzdržljivost in estetskost. Večina notranjih oblikovalcev priporoča opremo v bolj minimalističnem slogu. To pomeni, da pisalne mize zaposlenih niso nagnetene, temveč pospravljene. Pisarne morajo tako imeti dovolj omar za shranjevanje pisarniških pripomočkov. Omogočati morate tudi dovolj prostora za nemoteno gibanje uslužbencev, brez izogibanja pohištvu.

Večna belina

Ne glede na ves napredek v dizajniranju pisarn, se oblikovalci vedno vračajo nazaj k beli barvi. Slednja pomirja in ne draži. Dokazano je, da se drugih barv posamezniki hitreje naveličajo. Združite tako belo barvo sten in stropa z bolj živimi odtenki opreme poslovnega prostora. Čedalje več podjetij se odloča tudi za kombinacijo bele barve, lesa in dveh živih barv. Tako pridejo posamezni detajli še toliko bolj do izraza.

Upoštevajte tudi želje zaposlenih

Vsem zaposlenim ne bo ustrezala oprema poslovni prostor. Pred nakupom se tako raje posvetujte z zaposlenimi, saj so oni tisti, ki bodo pohištvo uporabljali. Vsi ne potrebujejo enakega pohištva v enakih dimenzijah. O številu pohištva se pogovorite z vsakim posamezno. Vsak zaposlen včasih potrebuje dovolj zasebnosti med delom. To lahko dosežete z nizkimi pregradnimi stenami na mizah ali pa z dolgimi mizami, ki vsakemu omogočajo dovolj delovne površine in prostora za nemoteno delo.

Pohištvo naj raste skupaj s podjetjem

Pohištvo naj se spreminja glede na uspešnost podjetja. To pomeni, da počasi nadgrajujte postavitev in število elementov v posameznih pisarnah. Priporočljiv je nakup mobilnega pohištva, ki ga zaposleni premikajo glede na njihove potrebe in preference. Multifunkcionalnost pohištva je tako bistven element pri izbiri nove opreme. Uslužbenci naj tako premikajo pohištvo in si ustvarijo prijetno delovno vzdušje. Slednje vpliva tudi na njihovo moralo in produktivnost.